Датска туристическа агенция смята, че може да повиши занижените нива на раждаемост в страната, изпращайки повече двойки до романтични градове като Париж, в рекламна кампания с мото "Направете го за Дания".
В кратко видео, включващо изоставени площадки и мрачни пенсионери, туристическата агенция &quot;Спиес&quot;, датският клон на британската &quot;Томас Кук&quot;, отбелязва, че раждаемостта в страната е ударила 27-годишно дъно. &quot;В &quot;Спиес&quot; сме загрижени. По-малко датчани означава по-малко подкрепа на застаряващото население и трагично по-малко хора на почивка с нас&quot;, твърди туристическата компания.<br /> <br /> В рекламния клип сивата и депресираща Скандинавия е в контраст с френската столица, където млада датска двойка се наслаждава на питие пред Айфеловата кула, танцува в &quot;Мулен Руж&quot; и пазарува секси бельо.<br /> <br /> &quot;Запознайте се с Ема. Въпреки че е родена и израснала в Дания, тя е зачената в Париж. Точно там, в тази хотелска стая&quot;, казва гласът във видеото.<br /> <br /> Отбелязва се и фактът, че датчаните правят 46% повече секс, докато са на почивка, в резултат на което 10% от населението е заченато извън страната.<br /> <br /> &quot;Препоръчваме романтична ваканция, за да спасим бъдещето на Дания&quot;, добавят още от &quot;Спиес&quot;.<br />