Този Mustang e добро дело на човек на име Майк Майер, който е вложил много любов и ноу-хау в областта на състезателните окачвания. Въпросният Майк се състезава с Mustan-ги цял живот и има няколко национални титли от събития на SCCA (Sports Car Club of America). Освен това, меко казано, знае как да борави с инструменти.
Но към колата. Тя е базирана на Mustang модел 1966 г., като стандартно под капака е работил V6 с обем 289 куб. инча (4,7 литра). Спирачките били барабани и на четирите колела. Докато Майк не запретнал ръкави.<br /> <br /> Моторът на колата е взет директно от Roush Yates NASCA и е направен специално за въпросните състезания. Расовият V8 развива 750 к.с. и над 790 Нм, които изискват и адекватни скоростна кутия, спирачна система и окачване. Трансмисията е 4-степенна ръчна, също състезателна, като барабаните са отстъпили място на дискова система Wilwood с 6-бутални апарата отпред и 4-бутални отзад.<br /> <br /> Колкото до окачването, то е може би най-силната страст на Майк, както споменават колегите от Speed Hunters. То е разработено изцяло от него, като Mustang отпред стъпва чрез двойни A-раменни носачи, а системата отзад е... доста интересна. Зависимата схема е оставена, но е комбинирана с пушрод елементи и амортисьори, които могат да бъдат намерени в багажника на колата.<br /> <br /> Въпреки състезателната душа и изкривяващата хоризонта динамика, екстериорът е относително скромен и стандартен. Предният капак е в стил Shelby от 67-а, а предните и задните калници са раздути, за да посрещнат 315-те мм на 18-инчови гуми. Колкото до интериора, с изключение на седалките, спортните колани и скромния ролкейдж, всичко друго е стандартно. Тънкият волан с дървен обръч е изключително приятен детайл.<br /> <br /> <u>Източник:</u> <a target="_blank" href="https://topgear.bg/?go=article&amp;p=detail&amp;tg_articleId=6250"><strong>Topgear.bg</strong></a><br type="_moz" />