50-годишната Моника Люински изплува от сенките и шокира със секси СНИМКИ
Активистката, която свързва името си най-големия секс скандал в Белия дом, агитира американците да гласуват
Тридесет години по-късно Моника Люински навлиза в американската политика, но този път го прави с различна роля: тя е лице на новата кампания на калифорнийска модна марка, която не само предлага дрехи с ниско въздействие върху околната среда, но и също пуска покани за гласуване на следващите президентски избори.
На 50 години писателката и активистка, която свърза името си с най-големия секс скандал в историята на Белия дом в средата на 90-те години, като стажантка в администрацията на тогавашния президент на Съединените щати Бил Клинтън, се появява в напълно далечна версия на себе си и много различен вид от този, който помнят американците.
Моника Люински и Бил Клинтън
Мотото на компанията "Reformation", която Моника представлява гласи: "Една мощна рокля сама по себе си няма да допринесе за перфектен брак, но носенето й на изборите е дяволски добро начало". Освен това модният бранд си поставя за цел да улесни регистрацията за гласуване.
Monica Lewinsky is an ‘empowered woman’ at 50 in new Reformation voting campaign https://t.co/L7EUaX6ZLg pic.twitter.com/zhkyiAULce
— Page Six (@PageSix) February 26, 2024
В Съединените щати големи групи от населението остават маргинални и не се регистрират в избирателните списъци за задължителният акт на гласуване. Обикновено това е базата, от която демократите черпят гласове. Улесняването на регистрацията в списъците открито се смята за начин за насърчаване на избирателната активност на потенциални прогресивни избиратели.
An @ELLEmagazine exclusive:
— Véronique Hyland (@veroniquean) February 26, 2024
I absolutely adored speaking to @MonicaLewinsky about fronting Reformation’s new campaign, loving turning 50, and staying sane on Twitter.https://t.co/0cbG2fDrLq
"Reformation" също така реши да дари всички приходи, генерирани от продажбата на суичър с надпис "You've got the power", уточнява "Телеграф".
На снимките, направени от Зоуи Гросман, бившата стажантка носи блейзър, тренчкот, чанта през рамо, слънчеви очила. Люински може да не е топ моделът, който феновете на бранда са очаквали, но от компанията са напълно убедени, че са изигрaли добре кaртите си.
За Моника това е последната стъпка към обществено възраждане, след като години наред се криеше, сочена с пръст след скандала. Сега тя се чувства готова гласът й да бъде чут: "Гласуването винаги е важно, а зaлозите тази година са много високи поради разочарованието и апатията", отбеляза Люински в интервю за списание Glamour.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
5 Коментара: