В древността извънземни са живели на Земята. Джейсън Райт, който е известен професор по астрономия, е сигурен в това.

Професорът изрази мнението си в научна работа, която беше публикувана през 2017 г. След провеждането на изследването той стигна до заключението, че някога на Земята съществували форми на извънземен живот. Освен на нашата планета, извънземните са били и на Марс и Венера, които по това време са имали атмосфера и в много отношения наподобявали Земята.

Райт написа:

Предвид факта, че именно на Земята присъства сложен живот, то тя е най-добрият кандидат за произхода на голямо разнообразие от видове. Разбира се, съвременната Венера, където температурата на въздуха е невероятно висока, не е най-добрият вариант, но в случай на извънземен живот дори този вариант не бива да се изключва. Древните извънземни най-вероятно са напуснали нашата планета, но може би има огромно количество доказателства за съществуването им под земята. Много от тях са изгубени за милиони години, така че е невероятно трудно да се докаже това предположение.

Най-простата и очевидна причина за изчезването на извънземните може да бъде глобална катастрофа. Разбира се, видът може да изчезне дори без катаклизъм, но най-вероятно извънземните просто са напуснали границите на Слънчевата система и може да има огромен брой причини за това.

Подобни предположения от известния професор заслужават внимание, въпреки че се опитват да ги скрият. Учените многократно са откривали древни артефакти във въглищните пластове, чиято възраст е няколко милиона години. Това доказва факта, че навремето на планетата е живяла високо развита цивилизация. Но учените продължават да настояват, че човешката раса е най-развитата и никой друг не съществува в цялата Вселена.