Едно от старите пророчества, което съществува от стотици години, е пророчеството за извънземно нашествие на нашата планета. Разбира се, има стотици хора, които са направили подобни прогнози, а някои дори са посочили конкретни дати.

И въпреки че много от тези прогнози не са се сбъднали, мнозина смятат, че извънземното нашествие може да е неизбежно. Ето четирима души, чиито прогнози трябва да се приемат сериозно, пише Daily Star.

Ванга

Преди смъртта си Ванга предсказа, че в края на 2022 г. извънземни ще нападнат Земята, изпращайки астероид да търси живот на нашата планета, но всичко ще завърши тъжно за хората.

Подчертавайки, че извънземните няма да дойдат с мир, Ванга каза: „Извънземни кораби ще атакуват Земята, ще бомбардират градове и ще вземат хора в плен“.

Докато Ванга е предсказала правилно други световни събития в миналото, включително атаките от 11 септември, цунамито от 2004 г. и избирането на Барак Обама, тя е грешала в някои прогнози, като например предсказанието, че Доналд Тръмп ще се зарази с мистериозна болест през 2020 г.

Ури Гелър

Израелско-британският илюзионист, фокусник и екстрасенс Ури Гелър е сигурен, че извънземни ще нападнат нашата планета.

75-годишният екстрасенс наскоро обяви в Instagram: „Екип, изучаващ радиовълните във Вселената, откри нещо необичайно, което произвежда гигантски изблик на енергия три пъти на час и това е различно от всичко, което астрономите са виждали преди.“

„Не се съмнявам, че това се дължи на извънземен разум, значително превъзхождащ нашия. Започнете да дешифрирате техните съобщения! Скоро ни готвят за масов десант!“

Преди това Гелър прогнозира, че извънземните скоро ще осъществят контакт с хората, като каза: „Те вероятно ще кацнат на моравата на Белия дом или някъде другаде. Всички наши научнофантастични филми за срещи с извънземни ще се сбъднат. Не мисля, че говорим за хиляди или дори стотици години. Ако трябва да гадая, рационално и логично предположение, бих казал, че между 60 и 75 години ще се случи.”

Ник Поуп

Ник Поуп е британски журналист на свободна практика, който някога е служил в Министерството на отбраната на Обединеното кралство като изследовател на НЛО.

Говорейки по Blaze TV, експерт по НЛО предупреди: „Ако ние открием извънземни или те намерят нас, светът ще се промени завинаги.“

В Кралското общество в Лондон, където бяха обсъдени въпроси, свързани с извънземния живот, Поуп каза: „Ако открием извънземен живот и това е повече от събиране на сигнал или търсене на извънземни микроби, те ще бъдат ли приятелски настроени или ще дойдат тук, за да ни унищожат?» Мненията в Кралското общество бяха разделени.

Цитирайки друг професор, Поуп продължи да предупреждава, че „ако космическият телефон звъни... не отговаряйте“, добавяйки, че се страхува, че е „твърде късно“, тъй като хората са били „откриваема цивилизация от десетилетия, тъй като нашите телевизионни и радио сигнали изтекоха в космоса. Всяка цивилизация, способна да ни заплашва, вече знае за нас.

Стивън Хоукинг

Покойният английски теоретичен физик и космолог Стивън Хокинг имаше да каже някои доста интересни неща за извънземните, преди да умре през 2018 г.

В интервю за Discovery Channel известният физик каза, че контактът с извънземни не може да доведе до положителен резултат за хората.

Той каза: „Такива напреднали извънземни вероятно ще станат номади, търсещи да завладеят и колонизират всяка планета, която могат да достигнат. Кой знае какви ще са лимитите?

В друг документален филм на Discovery Channel през 2016 г. той също казва: „Ако ни посетят извънземни, резултатът ще бъде същият като когато Колумб кацна в Америка, което се оказа, че не е добре за коренните американци.“

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук