Единственият оцелял при катастрофата, в която загина принцеса Даяна, сега е глобален шеф по сигурността на британско-шведската фармацевтична компания "Астра Зенека". Това разкрива в. "Дейли стар".

Тревър Рийс-Джоунс претърпя жестоки лицеви травми и загуба на памет при ужасяващия сблъсък през 1997 г. Следващата година той напусна поста си на бодигард при египетския милиардер Мохамед ал Файед.

Нови и скандални разкрития за катастрофата, убила принцеса Даяна СНИМКИ

От профила на 53-го-дишния професионален охранител в платформата „Линкд Ин" става ясно, че той работи във фармацевтичния гигант, който създаде една от най-ефективните ваксини срещу COVID-19, уточнява в. "Телеграф".

Той постъпва там през август 2017 г. като директор по глобалната сигурност и заема сегашния си пост две години по-късно. Сега се води като Тревър Рийс и живее в английския град Шрусбъри.

Не е ясно дали сегашната му роля включва опазване на ключови кадри, работещи в програмата за създаването на ваксини, или охранява лабораториите и интелектуалната собственост на фирмата.

Тревър Рийс-Джоунс бе поставен в изкуствена кома за десет дена, след като принцеса Даяна, приятелят й Доди ал Файед и шофьорът Анри Пол загинаха при катастрофата в Париж на 31 август 1997 г. Бодигардът се возеше на предното място до водача на мерцедеса и бе намерен заклещен в съсипаните останки от лимузината.

Той все още бил в съзнание, но изпадна в дълбока амнезия за няколко месеца след смъртоносния сблъсък. Хирурзите използвали стари снимки на лицето му, за да го сглобят отново с помощта на 150 титаниеви детайла.

Д-р Морис Липседж - експерт психиатър, нает при разследването на Скотланд Ярд за конспиративните теории около катастрофата, заяви, че Рийс-Джоунс имал „много ограничени спомени" за това какво е ставало непосредствено преди и след сблъсъка и това едва ли ще се промени някога.



Тревър напуснал работата си за Мохамед ал Файед през 1998 г. Той публикувал своя разказ за това, което изживял, с помощта на писател черноработник. Книгата, която излезе от печат през 2000 г., се нарича „Историята на бодигарда". Първият пост на Тревър, след като се върнал на работа, бил в департамента по мироопазващи операции на Организацията на обединените нации (ООН). Рийс също така изкарал шест години в базираната в САЩ петролна компания „Хали-бъртън", като се издигнал до директор.

Профилът му в „ЛинкдИн" го описва като живеещ в Шрусбъри и човек с опит в международни операции. От редакцията на „Дейли стар" се обърнали за коментар към „Астра Зенека", но не получили отговор.

Разкритие! Свидетели на катастрофата, погубила Даяна, видели нещо странно пред колата й

Около смъртта на принцеса  Даяна се появиха  множество хипотези. Повечето нейни близки обвиняват за гибелта ѝ папараците, които непрекъснато я преследвали. Някои от тях гонели с мотоциклетите си мерцедеса, с който тя и Доди се опитали да се измъкнат от парижкия хотел „Риц" във фаталната нощ на 31 август 1997 г.

Има обаче и много по-странни версии. Твърди се, че едва ли не кралското семейство поръчало на служители на британски спецчасти да ликвидират лейди Ди, тъй като било недопустимо тя да се омъжи за Доди и да му роди дете, което да е полубрат или полусестра на бъдещия престолонаследник принц Уилям.

Пожарникар проговори 20 години след катастрофата на Даяна и разкри последните й думи

При аутопсията стана ясно, че шофьорът Анри Пол е вземал упойващи вещества, което вероятно е допринесло за катастрофата в тунела край Сена. При всички случаи обаче оцеляването на Тревър Рийс-Джоунс се дължи на това, че той единствен от пътуващите в мерцедеса е сложил предпазния си колан.