Разговорите не са евтини, когато става въпрос за Опра Уинфри, принц Хари и херцогинята на Съсекс Меган Маркъл, констатира „Уол Стрийт Джърнъл”. Според запознати с числата, CBS търси по около 325 000 долара за 30 секунди реклама, излъчена по време на дългоочакваното интервю.

CBS плаща лицензионна такса между 7 и 9 милиона долара за правата за излъчване на интервюто на Опра Уинфри с принц Хари и Меган Маркъл, твърдят запознати.

Двучасовото интервю е насрочено за неделя вечерта, след популярното новинарско предаване на мрежата „60 минути“. Неделя вечер е нощта с една от най-големите консумации на телевизия.

Като част от споразумението между CBS и продуцентската компания на Уинфри, Harpo Productions, мрежата също има права да лицензира на международните пазари. Във Великобритания интервюто ще се излъчи в понеделник по ITV.

Говорителка на интервюираните заяви, че те не получават компенсации за интервюто.

CBS търсеше около 325 000 долара за 30 секунди търговско време по време на програмата, твърдят експерти по реклами, около два пъти повече от нормалната цена на рекламното време през този прозорец на денонощието.

Уинфри има връзки със CBS. Тя имаше кратък престой като член на екипа на „60 минути“ и е дългогодишна приятелка с водещата на CBS News Гейл Кинг. Освен това CBS е собственик на компанията, която разпространява дневното токшоу на Опра Уинфри.

Принц Хари и Меган Маркъл заявиха миналата година, че ще се оттеглят от кралското семейство на Великобритания. Херцогът и херцогинята на Съсекс, както са известни, искаха да запазят търговската марка „Sussex Royal“, но служители от Бъкингамския дворец казаха „Не“.