От "Боинг" признаха нещо шокиращо, свързано с авиокатастрофите в Индонезия и Етиопия
Този факт бил съобщен на авиолиниите чак след като един от самолетите се разби в Индонезия година
Предупредителният сигнал, наречен индикатор за "ъгъла на атака" (наклона на крилото спрямо въздушния поток) съобщава на пилотите дали някои от сензорите предава погрешна информация. Целта му е била да предупреждава пилотите за грешки в работата на сензорите, подобни на случилите се при катастрофите в Индонезия и Етиопия.
Сензорът е работел при предишни модели на Боинг 737, но е бил изключен при самолетите "737 Макс"
Американските регулационни органи не са били информирани в продължение на повече от година, че сензорът е станал незадължителен, отбелязва Ройтерс. Боинг е изчакал 13 месеца, до ноември 2018 година.
Боинг заяви, че самолетите могат да бъдат използвани безопасно без въпросния индикатор, но че той ще бъде включен в моделите "737 Макс", преди самолетите да бъдат пуснати отново в експлоатация, подчертава АП.
Последвайте ни
0 Коментара: