Продажбите в САЩ на автопроизводителя “Дженерал Мотърс” намаляха през октомври с 45% заради ниската покупателна способност и по-строгите условия за отпускане на кредити, се казва в съобщение, публикувано от компанията.
“Обемът на пазара се свиваше в продължение на 3 години, но през октомври наблюдавахме рязък спад в цялата индустрия и в “Дженерал Мотърс”, съобщава компанията. Според отчета през миналия месец на американския пазар са били продадени едва 169 000 леки автомобила на “Дженерал Мотърс”. За същия период на миналата година продажбите са били 307 000 автомобила. Продажбите на лекотоварни автомобили с малка товароподемност (пикапи) са намалели в още по-голяма степен – с 51%. Въпреки това продажбите на “Дженерал Мотърс” са по-високи от тези на японските конкуренти от “Тойота”, се отбелязва в документа. /РИА “Новости”