Пътници беснеят, отложиха полета им с ден заради безумно миризлива причина
Първоначално пътниците били премествани от един самолет на друг, преди да им бъдат предложени ваучери за £500, ако те доброволно напуснат полета
Разгневени пътници на EasyJet бяха принудени да прекарат допълнителна нощ в Тенерифе, след като полетът им до Лондон Гетуик бе отложен поради това, че някой е извършил "дефекация" на пода на тоалетната.
Видеоклип, споделен с X, известен преди като Twitter, показва как пилотът обявява, че полетът е отменен.
Клипът започва с думите на пилота, че някой е намерил за „доста забавно... да се изхожда в предната тоалетна, така че сега оставаме да нощуваме тук."
„Сега ще свалим всички... и ще организираме хотели, след което ще отлетим обратно утре сутрин“, казва той, докато пътниците стенат в унисон.
Real good of @easyJet to delay the flight 3.5 hours with 0 communication then decide to cancel it altogether because someone took a shit on the toilet floor???? quite literally couldn’t make this shit up???? #easyjet pic.twitter.com/E9lpCA4rew
— kitty florence lucia (@kittystreekx) October 16, 2023
Полет EZ8054 е трябвало да излети в 20:05 ч. в неделя, 15 октомври, и да пристигне в Обединеното кралство в 12:20 ч. сутринта, но е станал обект на няколко закъснения дори преди да се случи инцидентът с тоалетната.
Първоначално пътниците са били премествани от един самолет на друг, преди да им бъдат предложени ваучери за £500, ако те доброволно напуснат полета, тъй като вторият самолет е твърде малък, за да побере всички пътници.
Един пътник, който е пожелал да остане анонимен, добавя, че EasyJet „е трябвало да махне 10 души от самолета, което предизвика много спорове и това буквално отне два часа.
"След като свалиха тези 10 души, самолетът отново беше тежък, защото бяхме с пълен капацитет. И така, те на случаен принцип слагаха нашия багаж на полетите на други хора до Гетуик и това отново отне часове.“
Съобщава се, че след изпитанието EasyJet не е успяла да осигури хотелски стаи за всички пътници. В изявление на уебсайта на авиокомпанията относно ситуацията се казва: „Поради изключително голямото търсене, за съжаление не можем да намерим хотелски стаи в района."
„Ако имате нужда от хотелска стая и можете сами да организирате, ние ще възстановим разходите за стая на разумна цена, храна и пътни разходи до и от вашия хотел. В този случай ви молим да потърсите настаняване, което е около три звезди или еквивалентно“.
Говорител на EasyJet заяви пред The Independent: „EasyJet може да потвърди, че полет EZY8054 от Тенерифе до Лондон Гетуик на 15 октомври първоначално беше отложен, докато някои чанти бяха разтоварени, за да бъдат превозени на следващия наличен полет от съображения за безопасност, поради наднорменото тегло на самолета."
„Впоследствие полетът беше отложен през нощта, тъй като самолетът се нуждаеше от допълнително почистване. Осигурихме хотелско настаняване за всички клиенти, но тъй като в района имаше ограничени наличности в близкия хотел, ние също така уведомихме всички клиенти, които са резервирали свой собствен, че ще им бъдат възстановени разходите.
„Безопасността и благосъстоянието на нашите клиенти и екипаж е най-високият приоритет на ЕasyJet и въпреки че това беше извън нашия контрол, бихме искали да се извиним на клиентите за причиненото неудобство.“
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук
Последвайте ни
0 Коментара: