Управителят на Суецкия канал намекна за виновника за блокирането на движението
Той е уверил, че разследването ще достигне до виновните за произшествието и ще определи страните, които ще плащат обезщетение
Той е уверил, че разследването ще достигне до виновните за произшествието и ще определи страните, които ще плащат обезщетение. В същото време Суецкият канал не е отговорен за инцидента и се счита за засегнатата страна, добавил е Рабия. Също така управлението проучва възможността за предоставяне на стимули за транспортните линии.
„Силният вятър никога не е ставал причина за затваряне на канала. Да, това можеше да е факторът, довел до инцидента. Но не забравяйте, че първият отговорен и този, който управлява кораба, се явява капитанът ”, казал е ръководителят на администрацията на Суецкия канал. Той е припомнил, че лоцманът изпълнява консултативна функция, а окончателното решение зависи от капитана.
По-рано, Мохаб Мамиш, съветник на египетския президент за развитието на морските пристанища и Суецкия канал, обяви, че навигацията по Суецкия канал е възобновена. Рабия твърди, че задръстването от корабите се планира да бъде премахнато за три или три дни и половина, във връзка с което каналът ще работи денонощно.
Гигантският съд Ever Given, намиращ се под управлението на тайванската компания Evergreen Group заседна на 23 март в южната част на Суецкия канал. Корабът е следвал курс от Китай до Ротердам, Холандия. По-рано беше съобщено, че корабът-контейнеровоз случайно се е отклонил от курса поради силен вятър.
Превод и редакция: БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: