Докато рецесията засяга почти всички отрасли на икономиката и продажбите намаляват, за секси бельо хората очевидно не пестят – поне не за бельото на производителя Agent Provocateur, който в последно време отбелязва чувствителен ръст на продажбите.
През последната година продажбите на бельо на фирмата Agent Provocateur са скочили с цели 8 %, като във фирмата са сигурни, че ръстът ще продължи, също както и на техния първи парфюм, пуснат на пазара преди три години.
Сутиените, гащите и корсетите от рафинирани тъкани в познатия смел дизайн на Agent Provocateur са любимото бельо на звезди като Лили Алън, Кристина Агилера, Кармен Електра и Парис Хилтън.

Фирмата често използва прочути лица в промоциите и рекламите си, които предизвикваха бурни спорове поради силно еротизираното съдържание на ръба на порнографията.
Рекламата от 2001 г., в която австралийската певица Кайли Миноуг 90 секунди язди механичен бик, облечена само в еротичното бельо на Agent Provocateur, след това слиза от бика и призовава всички присъстващи мъже да станат, се излъчваше само в кината, защото беше смятана за прекалено свободна за телевизията. Неотдавна във Великобритания обаче тя беше обявена за най-добрата култова филмова реклама за всички времена.
Освен Кайли Agent Provocateur са рекламирали и красавици като актрисата Маги Джиленхал и кралицата на бурлеската Дита фон Тийз, а манекенката Кейт Мос беше лице и тяло на компанията цели две кампании.
Фирмата, основава през 1994 г. от Серена Рийс и съпруга й Джоузеф Кор, син на ексцентричната британска дизайнерка Вивиан Уестууд и бившия мениджър на Sex Pistols Малкълм Макларън, днес работи в 18 страни в цял свят, сред които Хонконг, Дубай и САЩ, пише “Ютарни лист”. /БЛИЦ