7 неща, които производителите на смартфони могат да научат
Япония винаги е била синоним на високите технологии
Въпреки това, от Phone Arena са на мнение, че производителите на смартфони има какво да научат от японските компании.
1. Японците са практични хора и разбират, че всеки прави грешки. С други думи, на всеки може да му се случи да изтърве смартфона си в локва, или в басейн. Ето защо по-голямата част от смартфоните, които се продават в Япония са прахо- и водоустойчиви.
2. Въпреки че тенденцията е да се произвеждат все по-тънки устройства, в Япония дебелината на устройствата изобщо не е решаващ фактор за това дали едно устройство ще се купува или не. Японците очевидно са практични хора, тъй като предпочитат да инвестират в по-големи батерии, а не в по-тънки джаджи.
3. Много модели Android устройства днес имат Quad HD дисплеи (1440 х 2560 пиксела), реалността обаче е, че за повечето хора разликата между 1080p и 1440p резолюция е невидима. Освен това 1080p дисплеите обикновено изискват повече процесорна мощ и батерия, за да функционират.
4. Вероятно сте чували, че синята светлина, излъчвана от екрана има пагубен ефект върху съня. Ето защо много японски смартфони поддържат 'Relax Auto' режим на дисплея. Режимът е достатъчно умен, за да определи кога е най-вероятно да заспите и да започне автоматично да намалява синята светлина, излъчвана от дисплея. Процесът е напълно автоматизиран и нямате нужда от допълнителни приложения.
5. Днес всички искаме смартфонът ни да има минимална рамка от двете страни на дисплея си, защото този дизайн изглежда много по-привлекателно. Но ефективните проекти с минимални рамки не са изобретение на Samsung или LG, а по-скоро на японските компании като Sharp и тяхната „EDGEST“ философия за дизайна, което позволи на Sharp да побере по-големи дисплеи в относително малки форми.
Последвайте ни
0 Коментара: