Няма да ви разубеждаваме да купувате дрехи на разпродажби по две причини: първо - естественото желание на всеки човек да спести пари работи срещу нас и второ - ако ще пазарувате, тогава поне го правете основно по време на разпродажби! Тъй като първата идея вероятно е ясна без излишни коментари, то от jenata.blitz.bg ще дадат обяснение за втората.

Каква според вас е цената и действителното качество на даден артикул, ако цената му от 500 лева в нова колекция може лесно да падне наполовина при разпродажба? Логично е да се предположи, че желаният параметър „цена/качество“ в този случай се постига едва в момента на окончателната продажба. Въпреки това производителите тук не пропускат шанса да ни накарат да харчим малко повече пари.

Представете си, че сте влезли в магазин за масова марка в разгара на разпродажба. Виждате ли куп неапетитни неща, натрупани в самия център на магазина? Сигурен съм, че точно там ще се насочите. 

И това е нормално, защото мозъкът ви казва: максималната продажба се крие точно тук. Хипотетично парцалите, захвърлени толкова небрежно, трябва да имат така наречената изгодна цена.

И най-вероятно го имат, но... По някаква причина в тази купчина винаги има нещо, което се оказва „единственото“, но винаги струва малко повече. И няма значение, че размерът не е вашият и цветът не ви отива... Звучи ли ви познато? 

Ако да, вие сте станали жертва на трик. Именно от такива „диаманти“, изровени в развалините на парцали, обикновено се формират ирационални гардероби.

И не си мислете, че единственият проблем е, че продавачите нямат време да ги закачат. Не – всичко е подредено много хитро.

Но с какви долни трикове търговците ни мамят по време на намаленията в магазините ще научите на jenata.blitz.bg