Свръхприемът на витамин D е по-опасен, отколкото неговия недостиг
Проведени са малко висококачествени и контролирани проучвания, които да потвърдят това.
Скорошно проучване във Финландия изследвало ефекта от хранителна добавка с витамин D върху здравето на участниците.
Каква се оказва истината за Витамин D вижте на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.