Приемът в по-големи количества на един от най-полезните продукти изглежда е свързан с по-голям риск от злокачествен меланом, предполага голямо проучване сред възрастни в САЩ.
То е публикувано в Cancer Causes & Control, пише в своя статия сайтът medicalxpress-com.
Юнюнг Чо, автор на проучването, казва: Нашите открития идентифицират връзка между приема на тази храна и меланома, която изисква по-нататъшно изследване.”
Кой е този считан за много полезен продукт научете на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.