Ново научно изследване, проведено от учени в Германия и САЩ, разкрива неподозирани неща за безалкохолната бира – често считана за здравословна алтернатива на алкохолните напитки.
Според данни, цитирани от "Мейл онлайн", редовната ѝ консумация е свързана с определени влияния върху организма.
Продажбите на безалкохолна бира бележат рекорден ръст в световен мащаб, като много хора избират този вид напитки с идеята, че са по-безвредни.
Изследването е проведено съвместно от Университетската болница „Клиники Кнапшафт“ към Рурския университет в Бохум, Германия и Катедрата по медицина на Университета на Калифорния, Сан Диего, САЩ.
Каква се оказва шокиращата истина за безалкохолната бира вижте на Zdrave.to