Проучването е извършено с участието на 77 000 души.
Участниците в изследването са били подложени на специален режим на хранене.
Как да намалим риска от рак на дебелото черво и рак на ректума четете на Zdrave.to
Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.