Специалисти от САЩ: Само 85 грама на ден от тази храна предпазват от диабет тип 2

https://blitz.bg/zdrave/specialisti-ot-sasht-samo-85-grama-na-den-ot-tazi-hrana-predpazvat-ot-diabet-tip-2_news622313.html Blitz.bg
Учени от САЩ проведоха ново изследване, което ще помогне много в борбата с диабет тип 2. 

Експертите от Пенсилванския университет са провели проучването с опитни мишки. 

Резултатите от него са показали, че само 85 грама на ден от една храна може да предотврати появата на диабет тип 2.

85 грама на ден от коя храна трябва да консумираме четете на Zdrave.to

Абонирайте се за нас в Google News Showcase, за да следите най-важните новини от деня.
Коментирай