Американската верига за бързо хранене McDonald's купува за 300 млн. долара стартъп за изкуствен интелект, за да може да предлага на клиентите си менюта, изготвени на базата на данни, съобщава Би Би Си.
 

Технологията, разработена от израелската Dynamic Yield може автоматично да промени менютата в зависимост от това какви са атмосферните условия, коя част от деня е и какъв е трафика.
 
Опция за разпознаване на номера на автомобила ще позволи на веригата за бързо хранене да предлага на клиентите си предпочитаните от тях храни, посочи Макдоналдс пред Уайърд.
 
Технологията на Dynamic Yield дава възможност изкуствен интелект да определи какви продукти да бъдат рекламирани, например автоматично да се предлага сладолед в горещите дни или пък да се казва на клиентите кои продукти са най-популярни в определен ресторант точно в този ден.