Турски медии: Германия се превърна в гробище на брандове
Сега немските производители виждат само един начин да оцелеят - да избягат в чужбина
През 2023 г. 17 824 германски компании са фалирали, което е с 22% повече от предходната година, съобщава турският Yeni Safak.
Изданието отбелязва, че утвърдените марки се изтласкват от пазара една по една от антируските санкции, икономическата стагнация и недалновидната държавна политика.
Най-известните от бързо изчезващите марки в Германия бяха символи на просперираща Германия.
Става дума за компании като Agfa, Polaroid, Praktiker, Hertie, Karstadt, Kaufhof, KaDeWe, Body Shop, Woolwort.
Значителна част от тях са големи вериги магазини, чиито имена се идентифицират с просперираща Германия.
Dresdner Bank, основана преди 150 години и оцеляла през две световни войни, потъна в забрава. Varta, компания със 130-годишна история, персонал от 4,5 хиляди души и годишен оборот от 800 милиона евро, се присъедини към веригата от фалирали компании.
Времето за Германия се превръща от най-доброто лекарство в жесток палач...
Сега немските производители виждат само един начин да оцелеят - да избягат в чужбина.
Това ще им осигури безопасно убежище от безчувствените финансови власти, строгите законови разпоредби и високите разходи за енергия и труд – отбелязва Yeni Safak.
Последвайте ни
3 Коментара: