Десет коли са смазани от падналото скеле
Двамата са поставяли дограма на новата сграда на армейския комплекс. На това място до преди няколко години беше Националният военно-исторически музей. След преместването на музея в парка на Военната академия в квадрата между “Скобелев”, “Княз Борис І", “Бузлуджа” и “Цар Петър” започна мащабно строителство. Говореше се за армейски мемориал и петзвезден НАТО-вски хотел, подземен паркинг и други съоръжения. Междувременно част от дърветата в ограденото пространство погинаха, а фамозната постройка в южната част на терена вече изглежда завършена.
След днешния инцидент от МО /или от строителната фирма/ ще трябва да платят обезщетения на собствениците на автомобилите. До момента никой не е поел вина за станалото.
Изпълнителите на обекта от фирмата “Ху-Фу” твърдят, че “ползвателят” носи отговорност по време на работа. От МО разпространиха съобщение с контратеза: Съгласно договора, подписан с възложителя – бившата изпълнителна агенция „Военни клубове и информация”: „Изпълнителят носи пълна отговорност за безопасността на всички видове работа и дейности на обекта, за безопасността на работещите и за спазване на правилата за безопасност и охрана на труда”.
От „Ху-Фу” са избрали за подизпълнител за монтажните дейности фирмата „Блек пърл”, която е специализирана и сертифицирана по ISSO 9001 за извършване на строително-монтажни работи, уточняват още от МО. Именно „Блек пърл” е фирмата, която по свои критерии е наела работници за извършване на тези дейности. /БЛИЦ
Последвайте ни
0 Коментара: