Досега нямало сигнали за проблеми по линията през Хитрино
Единствената потвърдена информация е, че товарният влак се е движел с по-висока от допустимата скорост
"Линията е на доста години, ние започнахме ремонти по нея", допълни той, цитиран от "Дарик".
Линията Русе - Каспичан, която минава през Хитрино, всъщност е най-старата в страната. Видеоклип, заснет през лятото на няколко километра от Хитрино, показва как при движението на товарен влак, вагоните подскачат върху релсите, а самите траверси се повдигат.
Минчо Ламбрев каза, че не е гледал записа, но уточни, че няма постъпили сигнали за проблеми в движението. "Проблем има тогава, когато се случи нещо. Когато се движат влаковете и няма проблеми, или няма написано от машинистите, че има проблем, значи линията е в състояние, в което може да се ползва", заяви той.
Към момента продължават следствените действия на гара Хитрино. Единствената потвърдена информация е, че товарният влак се е движел с по-висока от допустимата скорост. Предстои да се разбере имало ли е и други нарушения, проблеми по железния път или човешка грешка.
Последвайте ни
ГООД БАЙ МОСКОВСКИ
Значи чакаме да стане инцидент, викаме Милчо Ламбрев да ни обясни как няма проблем с инфраструктурата и търсим вина в скоростта. Закърпваме после частично линията и пак чакаме до следващия път. Какъв сигнал да се подаде, като почти навсякъде положението е трагично. И кой обръща внимание на сигнала?
Траверсите не се повдигат, поддават, т.е. "потъват" в чакъла. Ако се загледате това се случва с абсолютна всяка траверса при преминаването на тежки вагони. Действително в много по-слаба степен. В случая е трябвало е да се направи "подбивка". Че някъде пътят е слаб, обикновено сигнал подават машинистите. Те го усещат това ежедневно. Няма как друг да го усети за да вземе мерки. Колко е зле инфраструктурата не е нужно човек много да разбира ... Но пари все няма, за сметка на това май се "пипа" яко.