От днес стартира и промяната в ТВ2. След като миналата седмица РИНГ се промени на RING.BG, а радио Мила вече се казва PRO FM, дойде време и за промяната в основната медиа в групата на ТВ2. През лятото на 2008 година ТВ2 и РИНГ бяха обединени след закупуването им от международната медийна компания CME - Central European Media Enterprises.
Последната е основен медиен играч за Централна и Източна Европа, притежава 22 медии в 7 европейски държави, достигащи до обща аудитория от 97 милиона зрители. Още от самото начало СМЕ даде заявка, че ще прави промени и закупи правата на &bdquo;А&rdquo; Професионална Футболна Група, &bdquo;Шампионска лига&rdquo; и &bdquo;Лига Европа&rdquo;, започнаха да се правят Новини, както и първото собствено риалити на ТВ2 &ndash; &bdquo;Размяна на съпруги&rdquo;. Сега медийната група продължава да изпълнява плана си за развитие в България, а именно да създава и налага нови и модерни медии, които да се борят за зрителската аудитория. <br /> От днес зрителите ще могат да видят новото лого и име на канала, а на 4 юли ТВ2 ще изчезне от ефира, за да даде място на новата марка &ndash; PRO.BG. &bdquo;Променяме не само името си, но и цялостната визия и концепция на канала. Започваме от днес, с показване на логото, а на 4 юли зрителите ще видят и изцяло новото ни лице&rdquo;, споделя Огнян Димов, генерален директор на ТВ2 Груп.<br /> Визуалната промяна е само началото в преобразуването на канала. От есента PRO.BG ще бъде и с изцяло нова програмна схема. &bdquo;Ще стартираме сутрешен блок, различен от всичко, което е в ефира на телевизиите в България. Подготвяме собствено следобедно шоу, а продуцентите ни вече работят по втория сезон на &bdquo;Размяна на съпруги&rdquo;. Имаме оригинални идеи и за нови риалити предавания и игри, които да забавляват зрителите. Ще правим всичко в PRO.BG основно сами, но няма да спрем работата си с външните продуценти. &rdquo;Вечерното шоу на Азис&rdquo; и &bdquo;Градски легенди&rdquo; ще са част и от новата схема, но ще има и много нови неща, и изненади в програмата ни&rdquo;, разказва Лилиана Славова, програмен директор на ТВ2. /БЛИЦ<br /> <br />