От днес Google обедини в една политика повече от 60 от общо над 70 документа за личното онлайн пространство на потребителите си.
Освен това Условията на Google за предоставяне на услуга (Google Terms of Service) са съкратени и са по-лесни за четене. Тези промени влизат в сила от 1 март и от Google заявиха, че вече започват да информират потребителите.<br /> От Google твърдят, че вследствие на обновлението ще могат да предоставят по-добри и по-таргетирани услуги.<br /> <br /> С новата политика компанията ще може да комбинира потребителски данни от няколко свои услуги, когато човек влезе в своя Google акаунт. Например, използвайки данни от Google Calendar и Google Maps, компанията ще може да генерира напомняния за насрочени срещи и да взема предвид колко далеч е потребителят от мястото на срещата.<br /> <br /> Новата политика, която вече може да бъде прегледана, представлява значителна ревизия, твърди Пам Диксън, изпълнителен директор на изследователската група с нетърговска цел World Privacy Forum. &bdquo;Това е различна политика за личното пространство. Най-после е малко по-ясно какво правят те&ldquo;, коментира тя. Например новата политика казва повече относно събирането и използването на данни за мобилните устройства на потребителите, включително телефонните номера.<br /> <br />