В последно време зачестиха случаите на откривания на Луната на някакви загадъчни постройки, на прелитането на фантастични кораби покрай естествения спътник на Земята и така нататък. И всичко това на фона на засилената подготовка на водещите космически държави в света за колонизация на Луната.

Но естествен спътник ли е тя? Съвременните технически средства за навигация и интернет приложенията за картография, например Google Moon, позволяват не само на "академиците", но и на обикновените изследователи, които са независими от академични степени и дори сложна апаратура, като телескопите, да се занимават с изучаването на Луната и опознаването на нейните удивителни тайни, които в резултат само се плодят.

Например през изминалите дни виртуалните археолози откриха на повърхността на Луната (снимка Google Moon) загадъчна постройка с дължина 16 метра, която веднага бе нарочена за база на извънземни. При това на други снимки на Луната, нея я няма.

Във връзка с това потребителите в мрежата предполагат, че структурата просто е била премахната от снимките от служителите на услугата за картографиране. Това не е трудно да се направи, изискват се само около 4 секунди. Доста е по-трудно да се забележи нещо и да се пропусне.

По думите на виртуалните арехолози лунната находка е именно пропусната "грешка" на цензорите. Всеизвестният уфолог Скот Уоринг вече е започнал да крои планове как тази база на извънземни може да бъде използвана от земляните при колонизирането на Луната.

При това на Луната според тайванския изследовател има много повече полезни изкопаеми, за които говорят шефовете на SpaceX и Amazon Илон Мъск и Джеф Безос, да не говорим и за космическите агенции на космическите държави.