След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от основния си конкурент, през 2015 го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си и преди броени дни реализира изключително силен старт на есенния телевизионен сезон с концерта Заедно сме номер 1, NOVA продължава тенденцията на успешните стартове с началото на юбилейния 10-и сезон на най-бляскавото и интригуващото риалити VIP Brother. Близо един милион зрители са проследили най-интересните моменти от влизането на новите Съквартиранти в най-известната Къща в България.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, стартът на VIP Brother 2016 снощи печели категоричен успех, привличайки повече зрители сред всички основни целеви групи спрямо втората по гледаемост медия - bTV. Особено красноречиви са резултатите сред активното градско население (18-49 г)., където VIP Brother привлича  32.8% от зрителите, което е с над 44 % или над 10 пункта повече от втората по гледаемост телевизия (22,3 %) в същия часовия слот (19:58-23:28). 
 
 
Категорична преднина NOVA отбелязва и сред най-трудните за достигане зрители, а именно младата аудитория 18-34 г.  с дял от 31.8%  срещу почти 10 пункта по-ниски резултати за втората по гледаемост медия - bTV – 22,3 % за същата целева група. VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.)  с дял от 35.1, където NOVA отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %. 

Както БЛИЦ информира вече от bTV пък обявиха, че България избра „Фермата” в неделя вечер.