Нова отговори на bTV с ТАБЛИЦА: VIP Brother 2016 е категоричният избор на зрителите!
Близо 1 милион зрители са проследили най-интересните моменти от влизането на новите Съквартиранти в Къщата
Категорична преднина NOVA отбелязва и сред най-трудните за достигане зрители, а именно младата аудитория 18-34 г. с дял от 31.8% срещу почти 10 пункта по-ниски резултати за втората по гледаемост медия - bTV – 22,3 % за същата целева група. VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.) с дял от 35.1, където NOVA отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %.
Както БЛИЦ информира вече от bTV пък обявиха, че България избра „Фермата” в неделя вечер.
Последвайте ни
0 Коментара: