Безпрецедентна атака срещу КЗП заради голямо безумие
Срокът е един месец и 7 дни от постъпването на оплакването във ведомството
По закон и по призвание основна функция на КЗП е да осигурява защита на потребителите с контрол и при подаване на жалби срещу некоректни търговци. От съществено значение е спазването на законоустановените срокове за предприемане на съответните действия за разрешаването на посочените проблеми в сигналите.
По закон отговорът до потребителя следва да бъде изпратен не по-късно от един месец и седем дни от завеждането на оплакването във ведомството. И понеже, както се оказа, жалбите не се насочват към проверяващите с месеци, не се предприемат своевременно същински действия за съдействие на потребителя и съответно – отговорите се бавят дълго.
За това сигнализират и множество потребители в мрежата. Скорошни коментари във фейсбук във връзка с неполучени отговори:
Последвайте ни
1 Коментара: