Българското национално радио публикува нечувана измислица на сайта си по адрес на Григор Димитров.

Държавната медия „гръмна бомбата“, че Гришо е приключил сътрудничеството си с швейцарската компания „Ролекс“ и вече носи часовник на друга швейцарска марка – „Ричард Майл“. БНР се позовава на никому неизвестен източник, но не благоволява да си провери информацията, което е изключително лесно - нужно е само да се видят снимките от последната пресконференция на Григор Димитров.

Очевидно това е трудно усилие за журналистите от медията, които вероятно са улисани в мисли за коледната пуйка и зелевите сърми. А, те не трябва да забравят, че заплатите им идват от държавната хазна на бедна България.

В крайна сметка се наложи думата да вземе Георги Стоименов, който е мениджър на Гришо. "В сайта на БНР има публикация за Григор Димитров, която не отговаря на истината.

Не е вярно, че той е бил с часовник на посочения от вас производител. С тази информация вменявате, че Григор е станал рекламно лице на тази марка, което също не е вярно. Публикации от този вид могат в значителна степен да увредят създавани с години отношения ", написа Стоименов. Отделен въпрос е, че в "статията" им от пет реда е допусната още една неточност.

В публикацията се твърди, че световният №2 Александър Зверев е рекламно лице на Ричард Майл, което не е вярно, защото той промотира швейцарския гигант "Ролекс", но хайде да не ставаме дребнави...

Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук