Добра новина за част от за блокираните българи на румънското летище „Тимишоара“
Едната част от нашите сънародници, които бяха блокирани на летището в Тимишоара, след като самолет на „Райън еър” не можа да кацне в Пловдив, вече се прибраха, съобщава bTV.
Самолетът с близо 200 пътници от Лондон е кацнал снощи в Румъния.
След като чакали часове на летището в Тимишоара, едната част от нашите сънародници приели предложението да поемат към страната ни с aвтобус. След 15 часа пътуване кошмарът им приключва в Пловдив. Авиокомпанията изпрати част от тях с автобус към България, а другата част ще бъде прибрана от правителствения самолет.
Казват, че не е имало осигурени нито вода, нито храна за пътуването.
Пътниците могат да претендират за възстановяване на извънредните им разходи за храна и хотел, но не и за обезщетение, защото причината за ситуацията е лошото време, а не вина на превозвача.
В същото време от компанията излязоха с позиция за случая. т ръководството на „Ryanair” отричат да са изоставяли българските пасажери на летището в румънския град Тимишоара. Това съобщи изпълнителният директор по продажби и маркетинг на авиокомпанията Денис Барабас в писмо, цитирано от вестник „Марица“. Ето оригиналния текст на съобщението:
„Полетът на “Ryanair”от лондонското летище Станстед до Пловдив (26 февруари) беше отклонен за град Тимишоара поради лоши метеорологични условия в Пловдив. На пътниците им е бил предложен превоз с автобуси до Пловдив вчера вечерта. Някои пасажери са решили да не се възползват от предложението. На тях са били предоставени освежителни ваучери. Друг автобус беше организиран за днес! Това е най-бързият път за останалите пътници да достигнат Пловдив, тъй като летището в града все още е затворенo заради снега.
Поради лошото време, полетът на „Ryanair” от Пловдив към Лондон, който трябваше да излети на 26 февруари (след кацането на отклонения самолет) също беше отменен. Пасажерите са били уведомени чрез електронната поща или есемес за опциите, които имат. Те включват избор на нова дата за полет или връщане на сумата за билета.
Извиняваме се на клиентите си, които са били афектирани от свързаните с времето обстоятелства, но това е изцяло отвъд нашия контрол“.
Последвайте ни
0 Коментара: