Профилът на майонеза „Краси" във Facebook се превърна в предколедна работилница за празнични пожелания. Всеки фен имаше възможност да посочи любимо пожелание, което би искал да се сбъдне или да изпрати на любим човек. Близо 70%, от всички гласували, посочиха за свой фаворит пожеланието-победител.

Над 14 000 участници се включиха в играта „Твоето любимо пожелание”.

Имената на късметлиите, които си заслужиха награди, можете да видите на: 

https://www.facebook.com/krassi.bg/

От Фабрика за майонеза „Краси” традиционно предлагат забавления за своите фенове, тази традиция стартира в далечната 2007 година с кулинарния конкурс  „Рецептите на Краси”. Конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 50 000 рецепти с майонеза бяха получени за участие в кулинарната битка.

През 2018 година конкурсът на „Краси" е надграден, като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза. През 2019 година KrassiPlay предложи играта "Къде е 'Краси'?" за всички фенове на майонеза „Краси". През 2020 г страницата на „Краси” във Фб прегря от участниците в куиза -„На колко години е Краси”.

Предпразничната игра с пожелания за 2021 година привлече за пореден път интереса на хиляди българи.

През отиващата си година Фабрика за майонеза „Краси" стана за 7-ми пореден път „Любима марка" на българския потребител в едноименната класация.

Майонеза „Краси” получи и поредна международна награда от глобалната организация Superbrands. „Краси“ получава отличието Superbrand като признание за изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

Глобалната организация Superbrands дава за 3 ти път наградата за отличен брандинг на Майонеза „Краси”, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар.