Банка ДСК уведоми своите клиенти за възникнал технически проблем при използването на карти, издадени от финансовата институция, на терминални устройства ПОС и банкомати (АТМ) на Пощенска банка, пише dunavmost.cоm.

Проблемът се изразява в дублиране на трансакциите, при което от картовите сметки на клиентите се отчитат двойни суми.

Конкретен случай на засегнат клиент

Мариела Новакова сподели пред "Труд":

"Бях на преглед в частна болница, назначиха ми специфични изследвания. Вместо 215 лева, получих известие в онлайн банкирането, че са ми дръпнати 430 лева. Притесних се и звъннах в банката, но от там ме увериха, че парите ще бъдат възстановени възможно най-бързо".

Ето и официална позиция на Банка ДСК:

"Уважаеми клиенти, бихме искали да Ви информираме, че поради проблем с обработката на операции, направени на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка с карти, издадени от Банка ДСК, е възможно същите да са отчетени двойно.

Екипите на Пощенска банка работят приоритетно за отстраняване на проблема, след което Вашите средства ще бъдат възстановени коректно и в най-кратък срок. Ще ви информираме своевременно при промени тук.

С уважение, екипът на Банка ДСК".