Новото лого и конкурсът за маркетингова стратегия за българския туризъм "Бранд България" са обект на вътрешна проверка от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, разпоредена от министър Делян Добрев, съобщи БНТ.
Информацията, че конкурсът отива на прокурор заради конфликт на интереси, нито е потвърдена, нито е опровергана от Софийската градска прокуратура.<br /> <br /> Същевременно коментарите за естетическите стойности на новото туристическо лого на страната ни продължават. <br /> <br /> БЛИЦ напомня, че министърът на културата Вежди Рашидов заяви по-рано днес:&nbsp; &quot;Трябва да се правят сериозни национални конкурси, да се правят хубави журита и, разбира се, да направим едно прекрасно лого на България, какво лошо има в това? Засега е една шаренийка като бонбонче от панаир&quot;.<br /> <br /> Същевременно от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма са потвърждават, че работата и резултатите от конкурса за &ldquo;Бранд България&rdquo; са обект на вътрешна проверка. Тя е разпоредена от министър Добрев, а МИЕТ е възложило на фирмата-изпълнител по проекта да проведе допълнителни дискусии със специалисти, които имат отношение към новото туристическо лого - както от Съюза на българските художници, така и дизайнери и представители на туристическия бранш. /БЛИЦ<br /> &nbsp;