Тенденцията, наречена фалшиви новини (fake news), е пропагандното оръжие за манипулиране на обществото, изобретено от медийните пипала на магната Джордж Сорос и употребявано в угода на интересите му по цял свят. Стартираме кампания, в която изобличаваме фалшивите новини, които слугите на Сорос у нас и по света публикуват с цел обслужване на конкретни олигархични интереси, пише "Монитор".
Фабриката за фалшиви новини на разградския бизнесмен Иво Прокопиев изригна в ожесточен залп и срещу референдума, проведен по инициатива на „Шоуто на Слави“. В трите челника на медийната империя на енергийния бос - „Капитал“, „Дневник“ и „Медиапул“, бяха публикувани огромни материали, в които надълго и широко се обяснява как прокуратурата била впрегната да защитава резултатите от общественото допитване заради новосъздадения „тандем Слави Трифонов – Сотир Цацаров“.

Истината за канския рев на кръга „Капитал“ обаче е доста прозаична – ако бъде признат за задължителен, референдумът на Слави ще доведе до драстично орязване на партийните субсидии, на които двете политически отрочета на олигархичната ламя - „Дай, България“ на проваления министър Христо Иванов и проектът на Радан Кънев „Нова република“, се надяват.