Цената на всеки глас за коалиция "Обединени патриоти" на отминалите парламентарни избори е била най-висока в сравнение със стойностите за останалите партии в НС. Това показва мониторингът на неправителствената организация "Институт за развитие на публичната среда".
С рекламен медиен бюджет от около 315 000 лв. всеки от 318 513-те гласа за националистите струва по 0.94 лв. Втора в класацията за най-скъп вот е ГЕРБ с по 0.73 лв. за всеки спечелен избирател.

Доскоро управлявалата партия на Бойко Борисов е рекордьор по направени разходи за реклама на отминалия вот с общо 810 000 лв., показва изследването, срещу които тя получи 1 147 292 гласа.

От формациите, влезли в 44-ото НС, ДПС е трето със 0.72 лв. на глас - 315 976 гласа, спечелени с бюджет от около 230 000 лв. БСП е четвърта с 0.56 лв. - 955 490 гласа с 531 000 лв. Най-евтино е спечелила вота си "Воля" на Веселин Марешки - 145 637 гласа срещу 62 000 лв., или по 0.43 лв. на глас.

За сравнение на предишните парламентарни избори през 2014 г. "Патриотичният фронт" е направил най-малките харчове за привлечените гласове - по 2.07 лв. на глас. Цената е обявена от Сметната палата и е значително по-висока, отколкото показват сметките на "Институт за развитието на публичната среда", защото в нея влизат и всички останали разходи на партиите в предизборната борба, а не само рекламните бюджети.