Прецакване! Разкриха нова грозна шашма на нискотарифните авиокомпании
Оказва се, че 12 авиокомпании имат телефон за обслужване на клиенти на български език, дори и когато сайтовете им са само на английски. Трябва да се внимава обаче с колцентъра на Wizz Air, защото е импулсен и се начислява близо лев за минута разговор, предупреждават от "Активни потребители".
Трима от превозвачите предлагат на потребителите от България да се свържат с колцентър в друга държава - напр. Великобритания (Easyjet), Люксембург (Transavia Holland) или Гърция (Aegean), но нещата пак опират до владеенето на чужди езици, а има и риск от високи сметки за телефон. Останалите 6 авиокомпании нямат телефонни номера за обслужване на клиенти от България. От разгледаните 21 авиокомпании 9 дават пълна информация за дължимите финансови обезщетения и при трите вида проблеми, 6 спестяват само информацията за право на парична компенсация при закъснение на полет, а 6 не описват стойността на обезщетението в нито един от случаите. Три от разгледаните авиокомпании не предоставят форма за подаване на оплакване. Всички други превозвачи дават възможност на потребителите да изпратят жалба чрез сайта им.
Регистрацията за полета (чекирането) може да излезе солено и даже да надхвърли цената на самолетния билет, ако летите с нискобюджетните WizzAir и Ryanair или с Air Serbia (от летище Белград). При тези три авиокомпаниии чекирането е безплатно само онлайн, при това е достъпно най-късно до 3 часа преди полета за Wizz Air, до 2 часа преди полета за Ryanair, и до 1 час преди полета за Air Serbia. Ако пропуснете да се регистрирате онлайн на време или сте на "ти" с компютрите и мобилните приложения. ще се наложи да платите допълнителна такса от 60 лева за Wizz Air, 97 лева за Ryanair и 10 евро за Air Serbia (от летище Белград за билети от класи T,E,U,V). На летището в София чекирането с Air Serbia засега не се таксува. Добрата новина при останалите 18 авиокомпании е, че регистрацията за техни полети е безплатна, независимо кой начин ще изберете - по Интернет, с мобилно приложение или на гише.
Последвайте ни
Как да защитим нормалното? Актуално. Ако дойде време да се боим, че ако учим децата си, че вода се пие през устата, могат да ни "накажат" за насаждане на омраза към "пиещите вода не през устата"... и дори да ни ги отнемат! Пиенето на вода през устата не е ориентация, не е социална или психологическа роля, нито пък свободен избор на устата, а ЕСТЕСТВО. Когато някой ни препоръчва идеята, че вода може да се пие и от другаде, нормално е или да не му обръщаме внимание, или любезно да му препоръчаме лекар, или – ако е твърде активен в препоръките си, – да му посочим вратата. Ако и след това продължава, би следвало да се задейства процедура по възспирането му и защитата нормалното население на една държава от такова натрапничество. Проблемът не е в пиещите вода през устата, моля ви се! И да, нормалност съществува – никой не може да обвини слънцето в евразийски симпатии, затуй че изгрявай откъм Изток! • Ако обаче дойде време да трябва да се влиза в спорове, за да се "доказва", че вода се пие през устата • ако дойде време да се борим за правото си да пием вода през устата, • ако дойде време да се боим, че ако учим децата си, че вода се пие през устата, могат да ни "накажат" за насаждане на омраза към "пиещите вода не през устата"... и дори да ни ги отнемат • ако дойде време, когато да споделим, че вода се пие само през устата – то ние сме "хигрофоби" или някакви други дискриминиращи фоби, фашисти, нацисти и не знам какво си... Ако такова време дойде, това би означавало, че въпросното общество – с риск да прозвуча като "канцерофоб" – е вече в последния стадий на своето раково заболяване. Което, естествено, не отнема правото му да се гордее с рака си. Правото там е поставено над Природата, над Бога.Такова общество е станало невменяемо. Нещата са отишли извън предела на действие на думите. Самите думи са се откъснали от разума и блуждаят в безтегловност, на пълна воля, в неопределими между-галактически пространства... Автор: Петко Хинов
„Убеждаването на децата да повярват, че живот чрез химическо и хирургическо въплащение в ролята на другия пол е нормален и здравословен живот, е само по себе си акт на насилие срещу деца. Представянето на половите разстройства като нормално състояние, с помощта на образователните институции и правните политики, ще обърка децата и родителите, което ще доведе до това повече деца да се насочат към "половите клиники", където ще им бъдат давани лекарства, блокиращи пубертета. Това, на свой ред, практически гарантира, че те ще "изберат" живот, базиран на канцерогенни и токсични полови хормони и вероятно ще обмислят ненужно хирургично осакатяване на здрави части от телата си в юношеска възраст“. Това се казва в официално становище на Американската колегия на педиатрите, публикувано през март 2016 г. и актуализирано през септември 2017 г. ... Източник: http://glasove.com/categories/na-fokus/news/amerikanskata-kolegiya-na-pediatrite-dzhendyr-ideologiyata-uvrezhda-decata
И ГЕРБ СИ СЛУЖАТ С ШАШМА ЗА ДА ИЗПЕДЕРАСТЯТ МЛАДОТО НИ ПОКОЛЕНИЕ С ИЗТАНБУЛСКАТА КОНВЕНЦИЯ, НО НЕ СМЕ НАРОД ЗА ДА ГИ ИЗМЕТЕМ ДО ЕДИН.
Ти освен водата, не забравяй да си пиеш и хапчетата. Изтрещялник.
Какво точно е сгрешил ГЕРБ?
Ае вие нормални ли сте какво ни дреме колко е чекирането в Сърбия ?! В България на WizzAir е два дена преди полета
Аз ако съм на мястото на менеджера ,ще направя чекирането безплатно ,3мин преди полет и да е на суахири
Има куп авиокомпании,в някой даже ползваш и душкабинка! Избора е на клиента,тоест наш! Нискотарифните те цакат с чекинга само ако не си платил няколко евро за запазено място.И цените допреди месец бяха около 10-15 евро за чек-ин на летището,нормално е да ги вдигнат.На който не му изнася,има други авиокомпании - първа класа,полета е почти почивка!
Само не ми е ясно,защо му е на някой да звъни на авиокомпания??? Няма нито една причина за подобни разговори...ако някой твърди обратното,значи е ТЪП,НЕГРАМОТЕН СЕЛЯК
Само тъпак като тебе може да бръщулеви такива глупости...
Изброените "проблеми" са лесно решими, ако разбира се, има държава, която е загрижена за престижа си, и интересите на своите граждани (и избиратели!). Така, при подписване на съответните договори с превозвачите за ползване на маршрути до България и летищата в НАШАТА СТРАНА, да се унифицират и упростят изискванията за плащане, време на чекинга, минимум багаж, наличие на достъпна и (дори!) безплатна телефонна линия за информация и т.н. Нали така ?
Мой човек,за 10 евро искаш и да ти измият краката ли ????
На 22-ри летя с Райан ивече се чекирах.Какви са тези простотии?Кой ви плаща да ги пишете?
И кво като летиш? Написаното си е вярно.
Колко точно трябва да си тъп,че да не можеш да се ориентираш в сайта на Уиз,където на чист български език са обяснени подробно всички опции и правила?!
Ай,сиктир,бе,сега и да чета ??? Не стига,че плащам 20 лева за билет,ми,че и да чета !
Ай,сиктир,бе,сега и да чета ??? Не стига,че плащам 20 лева за билет,ми,че и да чета !