На 4 септември Instagram, Facebook и Whatsapp претърпяха най-големия си срив в своята история, а ако все пак успяваха да заредят, то те не обновяваха лентите си с постове.

Както по-късно стана ясно, хакери са успели да откраднат данните на 1.5 милиарда потребители и да ги изложат за продан на черния пазар в интернет. 

Работата на интернет услугите бе възстановена по-късно същия ден.   

 Как и до колко силно този инцидент ще окаже влияние върху обществото или върху неговите отделни членове, времето ще покаже, засега обаче народът и маркетолозите горещо обсъждат тази тема от позицията на различни гледни точки. 

Доста неочаквано, но оперативно реагира в случая руският автомобилен производител УАЗ. 

В официалните профили на марката бе публикуване меме, показващо продукцията на завода на фона на глобалната криза със социалните мрежи. 

За да научите повече, посетете auto.blitz.bg.