Фейсбук смята другата седмица да си смени търговското наименование, съобщи днес блогът Върдж (The Verge) на Вокс Мидиа (Vox Media), позовавайки се на добре информиран източник. Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг за "метавселена".

Зукърбърг планирал да говори за смяната на името на годишната конференция на компанията на 28 октомври, но новината можело да бъде съобщена и по-рано. Ребрандирането вероятно ще позиционира социалната медия Фейсбук като един от многото продукти на компания майка, която ще контролира и групи като Инстаграм, УотсАп, Окюлъс и други, се казва в информацията на Върдж.


Още няма информация за новото име, но то може да е свързано с Хорайзън, технологията за добавена реалност на Фейсбук, съобщи БТА.