Колекторските фирми неумолими: Няма прошка за дълговете
Председателят на Асоциацията каза, че след обявяване на извънредното положение една от първите грижи на членуващите в организацията е била да се погрижят за служителите си
„В момента проявяваме голямо разбиране и тореланс към потребителите. Всички имаме готовност да проявим голяма гъвкавост и да предоставим възможност на потребителите за глътка въздух в това трудно положение“, каза тя.
„Но имаме и нашата отговорност, че икономиката ни трябва да продължи по някакъв начин да функционира. И апелът ни към българските граждани е да отделят, да има мисъл и към утрешния ден и все пак малко, но да успеят да погасяват задълженията си“, добави Миткова-Тодорова.
Не очакваме, освен ако няма някакви предписания на най-високо държавно ниво да прекратим на 100% своята дейност, каза тя, визирайки евентуални мерки в условията на извънредно положение.
Председателят на Асоциацията каза, че след обявяване на извънредното положение една от първите грижи на членуващите в организацията е била да се погрижят за служителите си.
„Нашите компании работят с големи кол центрове, където концентрацията на хора е много висока. Подготвяме служителите си за отдалечена работа. В понеделник половината от компаниите бяхме готови и служителите ни бяха оборудвани с възможност да работят от вкъщи.
А за всички останали в офиса направихме така, че да имат свободно пространство, дистанция, плюс дезинфекция, проветряване, инструктаж на хората…“
Последвайте ни
1 Коментара: