Журналистката Миролюба Бенатова е станала жертва на измамна схема. Това съобщи самата тя в профила с в социалната мрежа "Фейсбук". 

Бенатова е била представена като рекламно лице на продукт за кожа, точно по подобие на секссимвола на българското кино Теодора Духовникова. Припомняме, че тя също попадна в безочливата лъжа.

След Теодора Духовникова и Миролюба Бенатова също е станала жертва на измамата с реклами , които уж показва примери от известни лица в България, които ползват даден продукт, обикновено козметика.

Ето какво написа Бенатова във "Фейсбук"

"Значи страници "собачки" и “котюни” са решили да ме пуснат за трафик като лице на някакви реклами. Да си знаете, че не мога да помогна със съвети за застаряващи кожи и не участвам в никакви реклами. Никакви! Благодаря за сигнала! И освен това, не съм на 50 :-)

ПП - За тези, които мислят, че "Диди не е добре", да кажа, че така звучат тролските постове, чиято цел е да рушат имидж и да потвърждават лъжи. Нарочно се разпространяват под нарочно създадени измамни страници. Всичко това може и да е смешно, ако не тровеше средата вече почти 10 години".