Машинист с 20 години стаж: Технически проблем е причинил инцидента в Хитрино
„Високата скорост може до дерайлиране да доведе, но цистерните са обезопасени, няма как да се взриви. От търкането на спирачките, предната вечер имах същия проблем, оттам се е възпламенило”, смята Димитров. По думите му подредбата на вагоните е била стриктно спазена, тъй като контролът върху това е изключително строг. Познава и тримата машинисти от злополучния влак, дълги години били колеги. „Щом чухме за инцидента си казахме: „Хайде машинистите изгоряха”, коментира още Димитров.
Като председател и на синдиката на машинистите той не веднъж е предупреждавал, че е въпрос на време е да се случи поредната трагедия. За проблемите в железницата е писал и до властта. Не получил отговор. Машинистите настояват за цялостна промяна в жп транспорт - сега, не след поредната трагедия.
Последвайте ни
Абе батка, кажи ся, че в 5 сутринта тия са изпуснали спирката и е трябвало за 800 метра да спрат 1400 тона за да не праснат челно пътническия --- е как ше стане?!?!
П Р Е В И Ш Е НА скорост. 20 годинки и да приключваме.
“... Позицията е на председателят на Синдиката на машинистите Диан Димитров..“ Въпросът е - КОЙ МУ Е РАБОТОДАТЕЛ? Фирмата - работодател на машинистите , ли?;) Споко- фирмата НЯМА да може да се отърве от регресен иск, ако ще да се скъса- твърде много се размириса покрай нея...Каквото и да се тиражира като версии, единствено доказателствата, събрани в досъдебното са важни- както и резултатите от съдебните технически експертизи, назначени в досъдебното...