Стресирана съм и омерзена от отношението на "Стил такси" към клиентите си, алармира бургазлийката И. Димитрова, цитирана от "Бургасинфо". 

"Извиках такси по телефона. Доскоро те рекламираха, че сами ще се обадят, но вече тази услуга е отпаднала. Накараха ме да чакам 8 минути за курс "Славейков" - "Лазур" понеже нямало коли. Колата пристигна наоколо десетата минута, бях с багаж, но шофьорът не помръдна да отвори багажника и се наложи да го сложа на задната седалка. Започнах да обяснявам през коя улица искам да минем, но той наду радиото и изобщо не ми отговори. Когато достигнахме улицата, я подмина и му казах, но изведнъж ме заля с порой обиди. На висок тон заяви, че непрекъснато спирал и тръгвал заради мен /спирането беше на светофари, а не заради мен, аз просто мълчах отзад/. После се развика, че му писнало да работи за клиенти, които не знаели къде отиват и какво искат. /Знаех къде отивам и знаех какво искам!/. Монологът продължи, че клиентите били капризни, омръзнало му от прищевки и прочие, и прочие. Попитах кое точно счита за прищявка, но отговор не получих.

Касова бележка също не получих! Само викане и назидателен тон, сякаш ми прави услуга, че изобщо ме е качил в колата си.
Може да е нервен, може да е станал накриво, но работата му е да бъде любезен с клиентите, а не да ги ругае. Като не му харесва - да отиде на село на спокойствие! -категорична е Димитрова.

Веднага се обадих на диспечерката и поисках името му, но тя заяви, че няма право да дава имената на шофьорите. Това не е вярно, те са длъжни да имат табелки с имената си в самата кола, но кой ли проверява. Поисках телефона на шефа на фирмата, но и той се оказа тайна. На  кого да се оплача тогава, когато всичко във фирмата е тайна?

Ще сезирам Комисията за защита на потребителите, общината, данъчното и всички инстанции, тъй като таситата са услуга, а не късане на нервите на клиента. Клиентът има право да мине, по която иска улица, а шофьорът е длъжен да спази желанието му, а  не да му крещи!

Ако ви е ценно спокойствието, не викайте "Стил" - такси. Особено ако видите кола с номер ...84  18 КТ.

За сведение преди месец бях в Германия. Там шофьорът ти взима багажа, поставя го в багажника, после го вади, подава ти го и те кара на точния адрес, без да влиза в словесни битки и без да се праска по гърдите колко е велик и колко са тъпи клиентите му", завършва сигнала си г-жа Димитрова.