Попълнете търсена ключова дума или фраза

Появи се първото изображение на свръхтежкия транспортен самолет “Слон” СНИМКИ

https://blitz.bg/svyat/poyavi-se-prvoto-izobrazhenie-na-svrkhtezhkiya-transporten-samolet-slon-snimki_news708346.html Blitz.bg

Моделът е направен за изпитване в аеродинамичния тунел на Института

09 Ноем. 2019, 15:50 5085 прочита 5 коментара

ЦАГИ публикува снимка на модел на перспективния тежкотоварен военен транспортен самолет “Слон”, създаден да замени Ан-124 “Руслан”. Моделът е направен за изпитване в аеродинамичния тунел на Института.


Дължината на модела е 1,63 метра, размах на крилата 1,75 м, тегло 120 килограма, пише "Поглед инфо".

За да се намали теглото, по-голямата част е направена от алуминиеви сплави, а най-натоварените елементи са направени от конструкционни стомани.
 

„Най-отнемащата време работа беше по крилото, то има сложна пространствена форма, за да осигури високи аеродинамични характеристики при летене”, заяви Андрей Сидоров, заместник-началник на технологичния отдел на опитното производство.

Моделът ще бъде изпитан в свръхзвуковата тръба Т-106. Изпитанията са планирани за 2020 г. на Т-106 и Т-102, като в допълнение към характеристиките при полетни режими ще се изучава поведението на самолета по време на излитане и кацане.

Външно „Слонът“ прилича на Ан-124, докато има редица сериозни разлики от предшественика си. Първо, той може да превозва 180 тона вместо 120.

Товарното отделение е почти с метър по-високо, на тавана му ще се поставят релси за два телфера с обща товароносимост 30 тона. Над товарното отделение се намира пътническо с капацитет до 100 души. "Слонът" може да вземе на борда 400 десантчици и 14 бронирани машини "Тигър" или пет самоходни оръдия "Октопод".

Самолетът е проектиран за перспективните двигатели PD-35. За по-лесно вкарване в хангар, върховете на 88-метровите крила се сгъват.

При проектирането на транспортния самолет са използвани много технологии от Ан-124: носови и кърмови товарни рампи, възможност за поставяне на допълнителна палуба и шаси с регулируем клиренс.

Превод: В.Сергеев

5 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам