Служебен министър спрял ремонт през Хитрино
Проектът предвиждал подмяна на железния път, на основите, реорганизации по гарите, по контактните мрежи и стрелките
Проектът предвиждал подмяна на железния път, на основите, ремонти по гарите, по контактните мрежи и стрелките, съобщава "Труд". Освен по версията за висока скорост, с която машинистът навлязъл в Хитрино, разследващите проверяват и има ли проблеми с трасето и мрежата. Експертите са категорични, че до подобен инцидент може да се стигне при натрупване поне на три проблема. Най-вероятно единият от тях ще се окаже остарялата инфраструктура, която можела да бъде напълно обновена с 200 млн. евро, осигурени по оперативна програма „Транспорт“.
„Единственият готов проект по ОП „Транспорт“ по наше време беше за рехабилитация на линията Русе – Варна и той беше приоритетен. В последните дни на правителството утвърдихме програмата в Брюксел. Като дойде Николина Ангелкова като служебен министър извади от приоритетните трасета Варна-Русе. Прехвърли парите за линията Септември – Елин Пелин, Елин Пелин – София, чиято стойност е 1,1 млрд. евро. за нея няма проект и все още нищо не е направено. Не е ясно и откъде ще дойде цялата сума“, коментира пред „Труд“ министърът на транспорта в правителството „Орешарски“ Данаил Папазов.
„Това е най-лошата линия в България. Тя е на 150 години и за нещастие в момента е в оригиналното си състояние – минава по същото трасе, с лоши криви и състоянието е ужасно поради липсата на поддръжка“, категоричен бе и зам.-управителят на русенската фирма за производство и ремонт на локомотиви Цветелин Колев. На сайта на дружеството той пусна видеоклипове, които показват как композиции с товарни вагони подскачат по релсите край Хитрино.
Той разказа, че по линията Варна – Русе всички стрелки са с топузи, като преди сто години. „На клиентите ни от Швейцария им е много мило и драго да се снимат с тези топузи“, коментира Колев. Той разказа, че в специализирани форуми негови колеги усилено коментирали, че при инцидента в Хитрино скъсаният контактния проводник паднал до вагоните и дал на късо. Напрежението изключило, но след две-три минути някой от диспечерите отново включил тока. „Ако някой наистина е направил това, възможността да се предизвика искра е голяма“, заяви мениджърът на фирмата за производство и ремонт на локомотиви.
Последвайте ни
КАКЪВ РЕМОНТ......ПРОСТО ЗА СЕКУНДИ МАШИНИСТИТЕ СА ЗАДРЕМАЛИ....ОТ 03:00 ДО 06:00 НА ЧОВЕК ,,СЪРЦЕТО МУ ЗАСПИВА,,......
Случайни хора, сложени на неслучайни места, генерират проблеми, които само по една случайност могат да бъдат избегнати! Хитрино ще им се стори, като дежавю на Властимащите, които и да са те, в близките 10години - това е само началото! Средната скорост на БДЖ, май беше 26км/н?! А в Германия, Румъния и по на Запад, започвате да я умножавате в пъти, нищо че и вагоните са повече, и по-тежки, и с по-висок товар!:) Куче влачи рейс!:)
Кой е този травестит с жълтите зъби на снимката по-горе?
УБИЙЦА!
тикво тиквооооо отиде ти целия ПР. Ти и твоите патки сте виновни!
"Случайни хора, сложени на неслучайни места, генерират проблеми, които само по една случайност могат да бъдат избегнати!" - много добре казано!
ТАЗИ НЕ БЕШЕ ЛИ СЪЩАТА ДЕТО СПРЯ ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕЛЕКТРОННАТА СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛ ПО ХОТЕЛИТЕ, ОТ КОЕТО БЪЛГАРИЯ НЕ САМО ГУБИ СТОТИЦИ МИЛИОНИ ВСЯКА ГОДИНА, НО Е ИМА РИСК И ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ. КОЛКО ЛИ РУШВЕТИ Е ВЗЕЛА, ЗА ДА БЛОКИРА ВСИЧКО ТОВА И КОГА ПРОКУРАТУРАТА ЩЕ Я ПРОВЕРИ?
Вярвам на тази версия. Искали са да отнемат средствата от районите на ДПС. А Бойко като неин началник няма ли вина?
Тая госпожа не е спряла ремонта (парите ) по свое виждане и компетентност (не че ги има , де) , а по указания ! И тя , водена от личен интерес и явно с ампутирана съвест , слага подписа !
Ангелкова НЕЗАБАВНО на турската граница! Да плаши пришълците с личицето си. Така, най-сетне ще направи нещо смислено за Родината ни!
И ФИДОСОВА ДАЖЕ!