"24 часа" бил вестникът на активните и образовани българи, а заедно с "Труд" били най-ефективната рекламна платформа. По този начин се самопохвалиха двата вестника чрез някакво проучване на слабо познатата фирма "Прогрес консулт", поръчано и платено от самите тях.
Каква е пазарната действителност? След справка в печатница &quot;София&quot; се оказа, че вчера, 19 август, отпечатаният тираж на &quot;24 часа&quot; е бил точно 28 350 бройки. На &quot;Труд&quot; - 22 850. В неделя пък цифрите са били 24 000 срещу 18 000 екземпляра.<br /> По данни на разпространители на вестници от тези количества се продават реално между 60 и 70 %. Тоест &quot;24 часа&quot; пласира ефективно около 18-19 000 бройки. Останалото е брак.<br /> <br /> За сравнение всеки ден тиражът на &quot;Телеграф&quot; е около 110 000. В петък най-четеният всекидневник печата близо 180 000! <br /> Най-влиятелният български седмичник &quot;Ретро&quot; е с тираж от близо 100 000 екземпляра и брак под 20 %.<br />