Певецът на „Диана експрес“ Илия Ангелов пред „ШОУ”: Благодарен съм на Георги Станчев, че напусна групата
Прекъснах всякакви отношения с бившата си тъща, настройваше децата ми срещу мен, споделя музикантът
Последвайте ни
03 Ноем. 2016, 15:17
02 Ноем. 2016, 13:55
01 Ноем. 2016, 14:24
Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам
Съдържанието на Blitz.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на агенция БЛИЦ, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на БЛИЦ, посочване на източника и добавяне на линк към www.blitz.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в БЛИЦ, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.
Конфигурация на бисквитки по ЕИЗ .
Copyright © 2008 - 2025 Информационна агенция БЛИЦ. Всички права запазени.
Rocco Granata
Много е интересно горното интервю, доста от него вече е повтаряно, но Илия Ангелов ще бъде актуален завинаги. Имаше след 1978-ма едно изместване от "яките" рок-гласове като Дейвид Кавърдейл, Васил Найденов, Александър Серов, Кшищоф Кравчик и т.н. към по-нежните и по-лесно разбираеми бленди като тенор, тенор-алтино и дори дискант. Бари Гиб започна да пее на фалцет, а Йон Андерсън от "Йес" стана суперзвезда, особено и след като работи с Вангелис. Лес Холройд от "Баркли Джеймс Харвест" също направи много добри тракове. Пресняков също направи доста песни в горната бленда. Да, Илия звучи чудесно и така ще си остане. През миналите години направиха един чуден концерт в Летния Театър в Пловдив, от тези с малко публика, но с историческа стойност. Жалко, че тогавашният им китарист не е вече с тях, той и пееше чудесно. Илия има и стабилния приоритет да работи с Митко Щерев, който е голяма ... --->
---> стойност в жанра. Когато човек сложи слушалките, ще види какво трудолюбиво човече е Митко Щерев. Той пише интересни мелодии, което е дарба Божия, но прави и много интересен аранжимент, който при него си е неделима част от песента. ( a propos, гледам, че в първия постинг се е изписало "Йон" - той е Джон ). За съжаление, не се намира лесно авторската музика на Илия Ангелов. Хубаво е някой да си направи труда да даде няколко линка, за мен ще е много интересно ). Гледам, че е споменат и Максим Горанов тук - той е от "другия" отбор, на "Гибсън Лес Пол". Аз хич не харесвам неговия рейд с превземането името на групата, но не мога да си изкривя душата - голям китарист беше и бих се надявал да го видя в "Диана" пак. Е, да завършим мажорно: нашите музиканти ни показаха колко възможно е да си просто на световно ниво!
Невероятен глас, изключителна интелигентност, обаятелност и чар,скромност и кадифен поглед-това е солиста на "Диана експрес". За съжаление знам ,че на младини беше изоставил напълно семейството си заради кариерата.Може би е нямало друг начин.
В тези години /преди 1989 / се появиха прекрасни музиканти, певци и цели групи!
Въпросният е нелош певец, но Георги Станчев е явление. При други обстоятелства би бил световна звезда. За сведение, харесвам го единствено в ,,Душа''. Другите му песни са преиграни, защото очевидно е своенравен и не търпи намеса, колкото и да е в негова полза. Разбира се, и двамата излъчват провинциалност, но при Станчев, при друг характер, това можеше да се изглади и да изпъкне невероятният му, неповторим глас. Жалко.
Георги Станчев се помисли за голямата работа, но без Митко Щерев не става!