Мобилни приемни по черноморските ни курорти разкрива Комисията за зашита на потребителите. Целта е инспекторите да обработват по-бързо жалбите на туристите.
Приемните са разположени на най-комуникативните места, стана ясно от думите на председателя на Комисията за зашита на потребителите Димитър Маргаритов. В тях освен консултация туристите могат да получат и брошура с информация как да си търсят правата, съобщава БНТ. 

"Много бързо се осъществява контакт с нашите екипи, които ежедневно са на място и не е необходимо да има някаква по-дълга процедура по обработване на сигнала, по адресиране на този сигнал към конкретните служители, които трябва да извършат проверката. Всичко става на терен. Това помага нещата да се разглеждат бързо и случаите да се решават, надявам се все повече в полза на потребителите", каза  Маргаритов.