Пловдивчанката Соня Йончева закова вниманието на сп. Вог с ролята на Виолета в „Травиата”, която изпълнява на сцената на „Метрополитън” и на която ще даде живец с още две представления – на 21 и 24 януари. Родното сопрано е поканена да замени титулярната певица пет седмици след като ражда сина си Матео, плод на любовта й с венецуелския диригент Доминго Гарсия Хиндоян, пише в. "Монитор".
Момченцето вече е на четири месеца и познава ехото от бисовете в бесктейджа на Операта в Ню Йорк. В последния си брой американската библия за мода и лайфстайл представи 33-годишната българка с обширен материал, обявявайки я за &bdquo;най-ярката нова звезда в световната опера&rdquo;. <br /> <br /> В интервюто Йончева признава, че все още не е овладяла промените в гласа си след хормоналното торнадо на майчинството. &bdquo;Когато се възстановяваш след раждане, ти просто не си готов. Мускулите ти не функционират правилно. Спомням си как когато за пръв път отворих дървената врата с изглед към сцената, видях цялото великолепие на залата и си казах: &bdquo;Добре, къде попаднах?&rdquo;, разказва тя. Достъп до сърцата на публиката в &bdquo;Метрополитън&rdquo; Соня има от края на 2013 г., когато поема по заместване арията на Мими в &bdquo;Бохеми&rdquo;, а по-късно и тази на Джилда в &bdquo;Риголето&rdquo;. <br /> <br /> В кожата на Вердиевата Виолета скача преди коледните празници, когато по традиция&nbsp;посещаемостта на спектаклите скача двойно&nbsp;Йончева завършва Консерватория в Женева, а през 2010 г. печели конкурса за дебютанти на Пласидо Доминго &bdquo;Опералия&rdquo;. Освен в САЩ гласът й гали слуха на естетите в Мюнхен, Лондон, Монако, Цюрих и Париж, а като нейни дуетни партньори до момента са се отчели Стинг, Елвис Костело и Уилям Кристи. До края на месеца пазарен факт ще стане и дебютният албум на сопраното Paris, Mon Amour.