Броени дни след като получи признание за иновативния си подход в световния конкурс за иновации „Продукт на годината“, от технологичната компания А1 изненадаха потребителите с още една услуга без аналог на пазара у нас.

Телекомът стартира нова мобилна услуга ChitChat, единствената в страната до момента без договор, която се активира и управлява изцяло онлайн. С лансирането на новия мобилен план, А1 направи поредната стъпка в посока налагането си като иновативна компания, която разбира нуждите на хората в дигиталната ера.
 
ChitChat - иновативен и по мярка
 
ChitChat е уникален по рода си, тъй като не изисква обвързване с договор, а се подновява всеки месец от клиента чрез предплащане на месечна сума. Абонатите на тарифния план могат да го прекратят по всяко време, без да дължат неустойки и без да подават предизвестия.
 
Иновативната услуга се продава изцяло онлайн през A1.bg. Клиентите на ChitChat ще могат да говорят свободно и без притеснения за лимити – планът включва неограничени национални минути и 4 000 МВ мобилен интернет. При необходимост от допълнителни мегабайти, всеки може да добави еднократни пакети от по 5000 MB или 10 000 MB.
 
Освен мобилен интернет, абонатите могат да добавят към плана си и много музика със стрийминг услугата A1 Xplore Music, както и още 1000 МВ месечно, ако решат да използват приложението за таргетирани реклами А1 SmartAD.

ChitChat - продукт на дигиталната ера
 
Бързото ежедневие, изобилието от възможности, стремежът за преследване на личното щастие и свобода направиха съвременните хора много по-непостоянни в изборите и решенията си. Именно тук се крие и основното предимство на иновативната мобилна услуга – дава на потребителите свобода, като не ги кара да се обвързват с договор. Клиентът може да спре услугата по всяко време, когато пожелае.
 
Освен свобода, ChitChat дава на клиентите и възможност за контрол на разходите си. Тарифният план се активира чрез регистрация на банкова карта и всеки месец сумата за услугата се тегли автоматично. В случай че абонатът не желае да ползва ChitChat, например, ако му предстои дълго пътуване или командировка, може да деактивира автоматичното зареждане за предстоящия месец.

Тогава услугата се спира автоматично и той ще може да приема само входящи разговори до следващото успешно зареждане. Прекъсването и възстановяването на услугата може да се случи във всеки един момент без да е необходимо подаване на предизвестие. Абонатът не дължи и неустойки за месеците, в които не използва услугата.
 
И тъй като все повече дейности и процеси се изместват от офлайн в онлайн пространството, то и управляването на мобилната услуга ChitChat се извършва изцяло онлайн през мобилното приложение Моят А1 или портала Моят А1 на А1.bg.
 
ChitChat – най-доброто от мобилните услуги
 
Новата услуга в портфолиото на А1 е иновативна и определено ще впечатли на първо място съвременните, динамични хора, които приемат технологиите като безценен помощник в ежедневието. Тези, които не правят дългосрочни планове и не искат да се чувстват обвързани с нищо, било то физически, материално или юридически.
 
ChitChat може да бъде управляван лесно от разстояние онлайн, не изисква обвързване с договор, а абонатът има неограничено време за разговори с неограничен брой номера.