Близо 2000 души се събраха на протест срещу високите сметки за ток в Благоевград. В знак на недоволство протестиращите запалиха своите фактури. Това е пореден протест срещу бомбастичните сметки за ток, които хората не могат да погасят, а ако не го направят, ще им дръпнат шалтера.
Недоволствата провокираха ЧЕЗ да реагира и да заяви, че ще провери всеки сигнал за необективна сметка. <br /> <br /> Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия, обещават от дружеството. <br /> <br /> Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес [email protected] или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.<br /> <br /> Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана, обещават от фирмата. <br /> <br /> За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес [email protected].<br /> <br /> За периода 06.02.2013 &ndash; 20.02.2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите, казват от компанията. <br /> <br />